PPC a novinky, které nás překvapili na začátku roku

24. února v 11:54

Na internetu denně trávíme mnoho hodin, ba dokonce i celé dny. Někdy však hodiny strávíme pouze pročítáním nejrůznějších webů a stránek, díky kterým zjistíme přesně ty informace, které jsme se přáli dozvědět. Internet je sice žroutem času, ale mnohdy nám pomáhá získat takové zkušenosti a vědomosti, které bychom do naší hlavy dostali jen málokdy.

Častokrát se také potýkáme s tím, že nám webové stránky a texty, které jsou obsaženy v nich, dají do života opravdu mnoho. Díky tipům a trikům na hubnutí třeba řádně a v relativně krátkém čase zhubneme! Jenže za takovými texty stojí jejich provozovatelé a tvůrci. Jedná se o lidi, kteří touží pomocí tohoto webu vydělávat a potřebují právě vás, čtenáře, kteří jim svým kliknutím budou házet peníze do kapsy. Reklamní kampaň zvaná PPC však nyní zaznamenala několik novinek, o kterých by se jistě provozovatelé měli dozvědět. O jaké novinky se jedná a jak se budou muset zařídit v následujícím měsíci?

1. První novinka v druhém měsíci tohoto roku - prodloužila se reklama v AdWords

Doba, kdy AdWords bylo jen o nadpisu, URL a o popisu, jsou už dávno pryč. Nyní přibylo pole, kde je možné napsat podrobnější popis. Jistě to ocení především ti, kteří v tomto oboru pracují. Textová reklama se totiž v samotném vyhledávání o řádek prodlouží a přitáhne tak větší pozornost.

2. Odzvonilo ale textovým standardním reklamám, ovšem Sklik zavedl rozšířené textové inzeráty

Od posledního ledna tohoto roku se stal velmi důležitý krok – od toho dne již není možné tvořit standardní textové inzeráty, a to ani v již zmiňovaném AdWords. Ovšem zase na druhou stranu Sklik zavedl po mnoha měsících rozšířené textové inzeráty (jedná se opravdu o velmi dlouho očekávaný krok). AdWords to ovšem udělal už loni v létě. Jenže teď se jedná o naprosto nenucenou možnost, nikoliv o nutnost.